نخست 12345 ... آخرین
  1. #11
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1398
    محل سکونت
    قزوین
    مدل خودرو
    111
    نوشته
    65
    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    سلام من این کار روی پرایدم کرده بود خیلی خوب بود
    حتما اینکارو انجام بدم پس :)

  2. # ADS
    مباحث و مشکلات کولر پرايد
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #12
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از Pediwikia نمایش پست ها
    حتما اینکارو انجام بدم پس :)
    آره

  4. #13
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    33
    نقل قول نقل قول از RezaHZ نمایش پست ها
    سلام
    دوست عزیز احتمالا حلقه سیم تنظیم از سیم گیر دریچه هوای گرم و سرد از جاش خارج شده
    برای چک کردن این موضوع زیر فرمون سمت راست پای راننده پشت پخش ماشین رو نگاه کنید بعد اهرم تنظیم هوای سرد و گرم رو به چپ و راست بدید تا موقعیت سیم رو پیدا کنید
    ببینید سیم تنظیم هوای سرد و گرم به جایی وصل هست یا روی هوا ول شده
    اگر ول شده بود که نسبتا پیدا کردن سیم گیرش روی بدنه بخاری سخت نیست و سر جاش جا بزنید مطابق عکس زیر
    فایل پیوست 1861
    فقط یک قلق داره اونم این که اول مطمین شید سیم که از اهرم میاد و یک روکش مشکی رنگ داره توی خار نگدارنده ش روی بدنه بخاری فیکس هست (حلقه نارنجی رنگ توی عکس)
    بعد اهرم تنظیم رو به سمت چپ یا راست بدید تا سیم در پوشش مشکی رنگ خودش در داخل ترین حالت قرار بگیره
    حالا با دست سیم گیر روی بدنه بخاری رو به سمتی بکشید که بازوی دریچه هوای سرد و گرم کمترین فاصله رو با حلقه سیم داشته باشه
    حالا موقع جا زدن حلقه سیم در سیم گیر هست
    اگر موقعیت سیم جلو تر از محل سیم گیر قرار گرفت باید پوشش مشکی رنگ سیم رو از خار نگهدارندش روی بدنه بخاری خارج کنید و یکم بدید عقب تر تا محل مناسب سیم رو تامین کنید.
    بااین کار شما دریچه رو تا انتها بستید و سیم رو هم در محل مناسبش قرار دادید تا دریچه رو کامل بسته نگه داره
    اگر با این تفاسیر بازهم خروج هوای گرم داشتید مشکل از داخل بخاری هست که دو تا راه حل داره
    1- اول ابر روی دریچه رو باید تعویض کنید
    2- اگر دمپر دریچه خراب شده یا شکسته بود باید تعویضش کنید
    سلام.در این تصویر که بارگذاری کرده‌اید یک سوییچ روی پدال گاز وجود داره.این سوییچ برا چی هست؟

  5. #14
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    33
    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    آره
    سلام.در این تصویر که بارگذاری کرده‌اند یک سوییچ روی پدال گاز هستش.برای چیه؟

  6. #15
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    33
    سلام.در این تصویری که بار گذاری کرده اید یک سوییچ روی پدال گاز هستش.برای چیه؟

  7. #16
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از hamidb نمایش پست ها
    سلام.در این تصویری که بار گذاری کرده اید یک سوییچ روی پدال گاز هستش.برای چیه؟
    اون باری اینکه که شما خیلی گاز دادی و دور موتور اگه اشتباه نکنم بالای 3500 رفت کمپرسور موقتا قزع بشه و دوباره بیاد تو مدار

    مثلا وقتی تو سبقتی و فشار میاری رو موتور

  8. #17
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    33
    مگه ایسیو این کار رو با اطلاعات دور موتور نمیتونه انجام بده.چرا سوییچ مکانیکی بذارن؟فک کنم برا چیز دیگه باشه وگرنه ایسیو راحت با اطلاعات سنسور ها میتونه این کار رو انجام بده.

  9. #18
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    ایران
    نوشته
    33
    فک کنم برا کلاچ هم یک سوییچی گذاشتن.البته مدل بالاهاش.اون برا چیه؟

  10. #19
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    مشهد
    مدل خودرو
    SAIPA 132
    نوشته
    32
    نقل قول نقل قول از Pediwikia نمایش پست ها
    سلام . آیا عایق کاری لوله هوای سرد کولر باعث میشه که کولر بیشتر خنک بمونه ؟ یا تاثیر چندانی نداره ؟
    بد نیست مثل سابق یک تاپیک کلی راجع به تقویت کولر پراید درست بشه .
    بله تاثیر جدی داره
    حتما لوله رفت گاز از کمپرسور به اتاق که در بعضی مدل ها شیلنگ مشکی رنگ فشار قوی هست و به تبع بخاطر رنگ مشکیش جذب حرارت بالایی داره رو از قسمت کمپرسور تا فایروال رو با عایق لوله های کولر گازی بپوشونید و با بست کمربندی محکم کنید.
    حتی اگر حوصلش رو دارید لوله برگشت از اتاق به کندانسور رو هم عایق کنید.

    خودم روی ماشین قبلیم این کار رو کرده بودم
    اما روی این یکی هنوز وقت نکردم برم عایق لوله کولرگازی بگیرم. از این عایق های لوله ای مشکی رنگ میخوام ک هرجا رفتم عایق لوله اب بهم پیشنهاد دادن که عایق لوله های اب چند تا مشکل داره اول عایق خوبی نیستن دوم جنس ب مرور خشک میشه سوم در برابر حرارت حساسه و دچار جمع شدگی میشه.
    در اولین فرصت این کار رو انجام میدم نتایج رو اینجا مصور قرار میدم
    ویرایش توسط RezaHZ : 28 تیر 1398 در ساعت 00:34

  11. #20
    تاریخ عضویت
    تیر 1398
    محل سکونت
    مشهد
    مدل خودرو
    SAIPA 132
    نوشته
    32
    نقل قول نقل قول از hamidb نمایش پست ها
    سلام.در این تصویر که بارگذاری کرده‌اند یک سوییچ روی پدال گاز هستش.برای چیه؟
    سلام
    الان که شما گفتید دقت کردم
    اطلاعی ندارم

نخست 12345 ... آخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
سایت jetbet
اخبار روز - سینما برتر - تیترفا - روز 100 - ۳۶۵ روز

ورود

ورود